sobota, 18 czerwca 2016

Co będzie Jutro?

Dzień za dniem, jak kartka z kalendarza...

Jutro może nie nadejść. Ale jaka nauka, aby poznając przeszłość zrozumieć teraźniejszość i umieć kształtować przyszłość da nam wiedzę, która przyda się w życiu? Te wszystkie przedmioty, których uczą w szkołach... Każdy nauczyciel sądzi, że jego przedmiot jest ten jeden, najważniejszy. Ale cóż ma znaczenie w życiu sztuka grania na flecie lub umiejętność biegania? Gdy szukamy pasji w życiu często zostawiamy ważny występ w ostatniej chwili. Tak jak ja. Przez praktycznie cały rok chodziłam na koło taneczne, ale to zaczęło mnie denerwować. Te 'starsze' i 'lepsze' dziewczyny wymądrzały się jak głupie gęsi. Tydzień temu zostawiłam te głupie koło taneczne i od kilkunastu miesięcy nie obchodzi mnie czy umiem szpagat, czy nie. Ciągłe myślenie ,, Co będzie Jutro'' psuje całe piękno teraźniejszości.

                                                                                                                               ~ Cookie





                                                    🍪 😘 🍪

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz